Bizim Türkülerimiz

14 Mayıs 2009 Perşembe

Latif Doğan - Ağla Gözüm



agla gözüm agla agla gülemem bu gün
kana yaram kana kana sızlarsın bugün
dertli sasızım dertli dertli çalarım bugün
agla gözüm agla agla gülemem bu gün
agla gözüm agla agla gülemem bu gün

sözvermiştin bana kaç hafta oldu
çok cumalar geçti ne görüşler bitti
senden başka kimsem varmıydı benim yar
yar bana daglar taşlar bile agladı
gardıyana sordum gelen olmadı
sen gittin gideli güneşim hiçdogmadı yar

takatım kalmadı sabrım tükendi
bir derdime bin dert keder eklendi
saat beşe onvar bu cumada bitti yar
yar bana daglar taşlar bile agladı
gardıyana sordum gelen olmadı
sen gittin gideli güneşim hiçdogmadı yar

burda esen hazan yeli mevsim son bahar
gönül bahçemde kurudu nice umutlar
yüregimde tarifi yok çok hasar var
agla gözüm agla agla gülemem bu gün
agla gözüm agla agla gülemem bu gün

sözvermiştin bana kaç hafta oldu
çok cumalar geçti ne görüşler bitti
senden başka kimsem varmıydı benim yar
yar bana daglar taşlar bile agladı
gardıyana sordum gelen olmadı
sen gittin gideli güneşim hiçdogmadı yar

takatım kalmadı sabrım tükendi
bir derdime bin dert keder eklendi
saat beşe onvar bu cumada bitti yar
yar bana daglar taşlar bile agladı
gardıyana sordum gelen olmadı
sen gittin gideli güneşim hiçdogmadı yar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder