Bizim Türkülerimiz

16 Mayıs 2009 Cumartesi

Fatih Kısaparmak - Mor Salkımlı Sokak



Seni düşündüm yine bu akşam üstü
Gelmedin mor salkımlar sana küstü
Umutsuz bekledim sabaha kadar
Çok sevdiğin yağmurlar bile sustu

Seni düşündümde çıldırdım yine
Kahrettim seni benden çalan geceye
seni sordum yatıgıma seni sordum boş odama
Hesap sordumda yumrukladım duvarları

Mor salkımlı o sokakta ellerimi tut
Okşa yine saçımı dizinde uyut
Ne çok severmişim gidince anladım
Serseri gecelerde sana ağladım

Bu akşamda sensizliği anılara srıp içtim
Kaybettikten sonra anlıyor insan
Meğerse hiçkimseyi senin kadar sevememişim
Bi dönsen en güzel yerinde biten o rüya

Yeniden yaşanır istesen
Yıldızları sermezmiyim ayaklarına
Geldiğin yollara toz olmazmıyım
Yine şafak söküyor

Uykulerın unuttuğu gözlerim yine tavanda
Ne vardı diyorum ah bi dönseydin son anda
Şarjörüne hasret sürdüm sazımın
Şimdi hüzün işgalinde yüreğim
Ve ben hala mor salkımlı o sokakta bıraktığın yerdeyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder