Bizim Türkülerimiz

22 Mayıs 2009 Cuma

Tolga Çandar - Baydığın Başında & Mevlam Bir Çok Dert Vermiş



Baydiğin başında duman ırımaz
Arap at yorulur gönül yorulmaz
Benim yarim bu ellerde bir tane
Arasan dünyanın dengi bulunmaz

Derdimi yüklesem Arap atlara
Gözyaşım dökeyim yeşil otlara
Seni beni yaradanı seversen
Nasıl dayanam ben bu dertlere

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Mevlam Birçok Dert Vermiş,
Beraber Derman Vermiş.
Bu Öldürücü Derde,
Neden İlâç Vermemiş.

Diley Diley Diley Ley,
Diley Diley Diley Ley,
Diley Diley Diley Ley.

Dediler Dünya Fâni,
Aldatır Vermez Yari.
Bu Öldürücü Derdi,
Tabibler De Bilmedi.

Diley Diley Diley Ley,
Diley Diley Diley Ley,
Diley Diley Diley Ley.

Dediler İnanmadım,
Ben Rüya Sanmış İdim.
Gelen Geçene Sordum,
Ondan Avare Oldum.

Diley Diley Diley Ley,
Diley Diley Diley Ley,
Diley Diley Diley Ley.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder